سم فروشی | فروش انواع سم | سم کشنده حشرات | سم سوسک کش |

فروش انواع سم های کشنده سوسک سم های کشنده حشرات انواع سم های خارجی اصل

سم فروشی | فروش انواع سم | سم کشنده حشرات | سم سوسک کش |

فروش انواع سم های کشنده سوسک سم های کشنده حشرات انواع سم های خارجی اصل

سم کشنده سوسک|سم کشنده ساس|سم کشنده بید|سم کشنده کک|سم کشنده مار|سم کشنده حشرات|سم مگس کش|سم حشرات|سم کشنده مارمولک|سم کشنده عقرب||سم کشنده زنبور|پودر آجیتا|سم کشنده موریانه|

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

مگس ها

مشخصات مگس:

مَگَس‌ها یادوبالان از بزرگترین گروه‌های حشرات است که در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰۰۰ نوع از آن‌ها وجود دارد.

مگس حشره ای است از دسته دوبالان که در جلوی دهن دارای دو شاخک کوتاه می باشد.مگس خانگی رنگ خاکستری موشی دارد. این جانور دارای دو چشم مرکب بزرگ است و هر چشم از تعداد زیادی چشم های ریز ساده تشکیل شده است. چشم های مگس نر نزدیک هم قرار دارند ولی چشم های مگس ماده از یکدیگر فاصله دارند. روی سینه مگس دوتا چهار خط طولی وجود دارد که از ویژگیهای مگس است. در سینه این حشره یک جفت بال و سه جفت پا وجود دارد؛ هر پای آن دارای یک جفت بالشتگ است که مگس می تواند با آن روی جاهای صاف و هموار راه برود. پاها و بدن مگس پوشیده از موهای کوتاه و سفت است و ماده ای چسبنده ترشح می کندوگاهی آن‌ها را به وسیله پاهای خود تمیز می‌کند.. شکم آن به صورت بند بند است و خال های گذر دارد. زبان مگس مانند زبان پروانه لوله‌ای است و بدنش استخوان و ریه ندارد. عمل تنفس به وسیله مساماتی که در قسمت‌های مختلف بدن او وجود دارد انجام می‌گیرد.

تغذیه مگس ها:

مگس‌ها به دلیل داشتن رژیم غذایی متفاوت، در مکانهای مختلفی دیده می‌شوند و منبع غذایی مهمی برای بسیاری از حیوانات نظیر قورباغه‌ها، وزغ‌ها، مارمولک‌ها و پرندگان محسوب می‌شوند.

مگس‌ها از شیرابه‌های مواد غذایی استفاده می‌کنند. آن‌ها با استفاده از خرطوم خود شیرابه‌ها را به داخل دهان می‌رسانند. مگس‌ها گاهی بزاق خود را بر روی مواد جامد می‌ریزند و آن‌ها را حل کرده و به صورت شیرآبه مصرف می‌کند که در این حالت مقداری از میکروب‌های دهان خود را وارد محیط‌های غذایی می‌کند

سیر زندگی مگس

مگس ماده هر بار حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ تخم می گذارد. مگس های نوع خانگی بر مدفوع انسان به وفور تخم می گذارند.

تخم مگس به رنگ سفید مرواریدی است؛ طول آن قریب یک میلی متر است که به آسانی با چشم دیده می شود. هر مگس ماده در طول عمرش ۶۰۰ تا ۹۰۰ تخم می ریزد. تخم مگس در تابستان ۸ تا ۲۴ ساعت باز می شود و در مناطق گرمسیری مانند هندوستان امکان دارد مدت باز شدن مگس تا سه ساعت کاهش پیدا کند.

این حشره پس از آنکه از تخم بیرون آمد نخست به صورت لارو است و سپس در عرض ۱ هفته پر درآورده و به شکل یک مگس در می‌آید.

مگس‌های بالغ، به‌طور معمول حدود ۲ هفته و نیم عمر دارند اما در دماهای پایین‌تر، حتی تا ۳ ماه نیز می‌توانند زنده بمانند.

 

منافع برای محیط زیست

مگس‌ها از عوامل گرده افشانی گیاهان در طبیعت بوده و یکی از مهمترین زنجیره‌های چرخهٔ غذایی می‌باشند؛ برخی از این حشرات پوسیده خوار هستند و باعث تسریع تجزیه لاشهٔ جانوران، مدفوع حیوانات و اجزای گیاهی گوناگون شده و در پاکسازی محیط زیست انسان را یاری می‌کنند. برخی گوشتخوار بوده و به عنوان دشمن دیگر حشرات در اکوسیستم نقش ایفا می‌کنند. در حدود ۵۰۰۰ گونه از مگسها از دیگر حشرات به عنوان طعمه استفاده می‌کنند به نحوی که گاهی از آن‌ها به عنوان عامل کنترل بیولوژیکی یاد می‌گردد. برخی نیز گیاهخوار بوده و به عنوان آفت گیاهان شناخته می‌شوند.

 

انتقال بیماری به وسیله مگس

مگس‌ها به‌طور گسترده در میان انسان‌ها زندگی می‌کنند و می‌توانند عامل پراکندگی بیماری‌ها بشوند.

چگونگی گسترش بیماری ها توسط مگس بسیار مفصل است . مگسها، ناقل بسیاری از بیماریها هستند. این بیماریها عبارتند از: حصبه، شبه حصبه (paratyphoid)، وبا، اسهال خونی، گاستروآنتریت، آمیبیاز، آلودگیهای کرمی، بیماری فلج اطفال، ورم های ملتحمه، تراخم، سیاه زخم، ویاوز.

بیماریهای مزبور بیشتر بیماریهایی هستند که از راه مکانیکی به وسیله مگس به انسان انتقال می یابند.

 

راههای انتقال بیماری

مگس ها از راه های زیر بیماری ها را به انسان انتقال می دهند:

 انتقال مکانیکی: مگسها ناقل مکانیکی مؤثری در گسترش بیماریها به شمار می آیند. این حشرات خرده زیستمندها را با پاها و ساق های پرموی چسبناک خود منتقل می نمایند. عوامل بیماریزا، تخم کرمها و کیست انگلها در بدن مگسها دیده شده است و از این رو این حشره را حمال عفونت نامیده اند.

استفراغ: برگرداندن محتوای معده یا دفع استفراغ، یک کشت پر از میکروب است. مگس که عادت به استفراغ دارد، خوراکیها را آلوده نموده و به این ترتیب بیماریها را انتقال می دهد.

دفع مدفوع: فضولات مدفوع مگس دارای شمار بسیار زیاد خرده زیستمند و نیز تخم و کیست انگلهای روده ای است. مگس که عادت به دفع پی در پی مدفوع دارد، این بیماریها را انتقال می دهد.

 راه های دفع مگس ها:

بهترین راه برای دفع مگس استفاده از سم های مگس کش میباشد  که هم بی بو بوده و هم مقرون به صرفه باشند.

چند نوع از بهترین سم مگس کش:

مگس کش آجیتا: سم مگس کش آجیتا را میتوانید در هر محیطی از جمله محیط هایی که حیوانات خانگی نگه داری میشود و یا منزل و...بکار برد.کارخانه نوارتیس تولید کننده سم اجیتا به جهت استفاده آسان و اثرگذاری وسیع که دارد در سال ۲۰۱۴ برای سومین سال متوالی مقام اول دفع مگس و پشه را در مسابقه نشنال پویزن کسب کرد.این سم با خواصیت شیمیایی که دارد اگر به روش صحیح استفاده شود به مدت 2 سال تمام دارای فعالیت و ماندگاری خواهد بود و با هر بار عمل پاشش آب بر روی این سم اکتیویتی و اثرگذاری دوباره فعال خواهد شد.ترکیب بدیع این حشره کش که از هر دو طریق تماس و تناول عمل می کند، به همراه یک ماده جاذب جنسی مگس و یک طعمه، فرمولاسیون مؤثری ایجاد می کند که هر دو جنس نر و ماده را به ماندن در محل و تناول و یا تماس با دز کشنده ای از سم مزبور ترغیب میکند.با استفاده از سم اورجینال آجیتا می توان به طور تضمینی از شر هر نوع مگس در هر مکان خلاص شد.سم اجیتا نباید با پوست انسان تماس داشته باشد و در صورت تماس سریعا محل تماس با آب و صابون شست و شو دهید.

سم مگس کش دیویس: سم دیویس سمی بی بو میباشد که از “دلتامترین” به عنوان ماده اولیه فعال استفاده می کند.سم مگس کش دیویس که به صورت محلول با اب استفاده میشود، دارای ماندگاری بیش از 3ماه و همچنین اثرگذاری سریع بر روی انواع مگس  ها می باشد.این سم را می توانید در هر محیطی بکار ببرید.سم دیویس نسل پیشرفته ای از پرثروئید است که میتواند جمعیت بیشماری از مگس هارا در ان واحد از بین ببرد.

چسب مگس گیر سوپر پلاس:  چسب مگس گیر یک راه حل راحت برای اشخاصی است که نمیخواهند از سم استفاده کنند.

چسب مگس گیر سوپرپلاس بسیار قوی بوده و در جمع اوری و به دام انداختن مگس ها بسیار عالی میباشد.

 

مگس کش آجیتا                                        مگس کش دیویس

                       

چسب مگس گیر سوپرپلاس

شماره تماس های کارشناس مشاوره و فروش سم:

09109107360_09109107280

برای مشاهده محصولات بیشتر وارد لینک های زیر شوید:

سایت ایران سم      https://iranpoison.com/

سایت بایر سم         http://bayersam.com/

سایت دیجی سم       https://digipoison.com/

سایت تهران سم       https://tehranpoison.com/

سایت آجیتا سم        http://ajitasam.com/

سایت بیا توکالا        https://biatokala.com/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۱ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۰۰
  • ۹۲ نمایش
  • امین غفوریان

 مورچه ها                       

مور یا مورچه:

مور یا مورچه حشره‌ای اجتماعی همانند زنبور عسل از راستهٔ نازک بالان است. امروزه بیش از ۱۲۰۰۰ گونه مورچه طبقه‌بندی شده‌اند و حدس زده می‌شود این تعداد تا ۲۲۰۰۰ گونه نیز برسد.

خصوصیات و مشخصات مورچه ها:

 مورچه‌ها به راحتی از شاخک‌های آرنج دارشان، ساختار گره مانندشان، کمر باریکشان و حرکات موزون شان قابل شناسایی هستند. چشم مورچه‌ها نسبت به چشم انسان تعداد بیشتری عدسی دارند. شاخک‌ها عضو مخصوص برای بویایی، لامسه، چشایی و شنوایی می‌باشد.

بدن مورچه دارای سه قسمت اصلی است. سر، تنه (یا بخش میانی)، پشت یا متازوم و تمامی پاها (سه جفت) به قسمت تنه متصل می‌شوند.

 برخی از گونه‌ها بخاطر نقشی که در کنترل زیستی آفت‌ها ایفا می‌کنند بسیار ارزشمند هستند، هرچند توانایی آن‌ها برای استفاده از منابع باعث تعارض آن‌ها با انسان‌ها شده‌است. آن‌ها می‌توانند به محصولات کشاورزی صدمه زده و وارد خانه‌ها شوند. دانشمندان تخمین زدند اگر مورچه‌ها هم اندازهٔ انسان بودند، سرعت حرکتشان ۸۴ کیلومتر در ساعت بود؛ و همچنین مورچه‌ها می‌توانند ۱۰ برابر وزن خودشان جسم حمل کنند.

 

ساختار تجمعی مورچه ها:

 مورچه‌ها سه نوع خانه را برای خود انتخاب می‌کنند، مانند خانه انسان، تپه شنی یا خاکی و کلوخ. کلوخ یعنی ترکیب شن و خاک می‌گویند که استحکام بیشتری در برابر باران و طوفان داشته باشد.

اندازهٔ اجتماع مورچه‌ها می‌تواند از چند ده مورچه شکارچی در یک حفره تا چند میلیون مورچهٔ ساده و مورچه نازای ماده و طبقه‌ای از کارگرها، سربازها و سایر گروه‌ها را در یک محدوده جغرافیایی وسیع شامل شود. همچنین اجتماع مورچه‌ها شامل تعدادی نر دارای نطفه و همچنین یک یا چند ماده که توانایی بارور شدن دارند و ملکه نامیده می‌شوند، می‌شود. همچنین گاهی اجتماع مورچه‌ها یک ابرجامعه توصیف شده‌است، زیرا مورچه‌ها در آن با یکدیگر کار می‌کنند و از اجتماع خود دفاع می‌کنند.

 

تقریباً تمام مناطق کره زمین به جز قطب شمال و قطب جنوب و مناطقی مانند جزایر دور افتاده و غیرقابل دسترسی، مورچه وجود دارد. مورچه به بیشتر محیط زیست‌های زمین چیره گشته‌است و در بیشتر محیط زیست‌ها توانایی زندگی دارد. این موجود ۱۵–۲۰٪ موجودات زنده خشکی‌زی زمین را تشکیل می‌دهد. علت موفقیت آن‌ها به زندگی اجتماعی، توانایی بالای انطباق پذیری و توانایی تغییر دادن محیط زیستشان و بهره‌برداری از منابع و دفاع از یکدیگر برمی‌گردد.

جامعهٔ مورچه‌ها دارای سیستم تقسیم کار، ارتباط بین اشخاص و توانایی حل مشکلات پیچیده است.

 

یک مسیر ایجاد شده توسط مورچه‌ها:

مورچه‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر از فرومون (pheromone) استفاده می‌کنند. این سیگنال‌های شیمیایی در مورچه‌ها نسبت به سایر نازک بالان تکامل یافته تر است. همانند سایر حشرات مورچه‌ها برای تشخیص بوی فرومون، از شاخک‌های بلند و نازکِ متحرّک خود استفاده می‌کنند. مورچه به وسیلهٔ دو شاخک خود اطلاعاتِ لازم در مورد جهت و شدت بو را استخراج می‌کند. از آنجایی که اغلب مورچه‌ها در روی سطح زمین زندگی می‌کنند، از سطح خاک برای بر جا گذاشتن رد فرومون استفاده می‌کنند تا دیگر مورچه‌ها نیز بتوانند آن را دنبال کنند.. این عمل باعث می‌شود که مورچه‌ها با تغییرات محیط خود را هماهنگ کنند. به‌طور مثال هنگامی که یک مسیر مشخص شده به سمت منبع غذایی توسط یک مانع سد می‌شود مورچه‌ها مسیر را رها می‌کنند تا مسیر جدیدی پیدا کنند. اگر مورچه‌ای موفق شود، رَد جدیدی بر جای می‌گذارد که شامل مسیر کوتاه تری به لانه می‌باشد.

مورچه‌ها از فرومون، تنها برای رَد یابی استفاده نمی‌کنند. هنگامی که یک مورچه آسیب می‌بیند از خود فرومونِ خطر ساطع می‌کند که باعث می‌شود مورچه‌های اطراف او در حالت تهاجمی قرار بگیرند و همچنین مورچه‌های بیشتری به آن منطقه جذب شوند. فرومون‌ها همچنین بین مورچه‌های لانه رد و بدل می‌شود این عمل به صورت ترکیب شدن فرومون با غذا و سپس انتقال دادن آن از طریق دهان مورچه‌ای به مورچه دیگر صورت می‌گیرد. این به مورچه‌ها کمک می‌کند که بفهمند چه وظیفه‌ای باید انجام دهند. در گونه‌هایی از مورچه‌ها که دارای ملکه هستند هنگامی که تولید نوع خاصی از فرومون توسط ملکه متوقف شود کارگران ملکه جدیدی را انتخاب میکنند

 

برخی از انواع مورچه:

.مورچه خرمن چین

مورچه بافنده

مورچه درودگر

مورچه شیردوش یا گله‌دار

.مورچه‌های باغبان

.مورچه‌های آسیابان

مورچه انتحاری (کلوبوپسیس)

مورچه آتشی سرخ

مورچه فرعون:یکی از انواع مورچه‌ها که تقریباً در تمام جهان زندگی می‌کند و به رنگ زرد یا قرمز است و در خانه‌ها زندگی می‌کند مورچهٔ فرعون است. این مورچه‌ها اولین بار در مصر دیده شد و برای همین به مورچهٔ فرعون معروف است. این مورچه در دیوارها زندگی می‌کند و از غذاهای چرب بیشتر از غذاهای گیاهی استفاده می‌کند. از بین بردن آن‌ها نیز بسیار سخت است زیرا در دیوارها نیز لانه دارند.

راه های دفع و مقابله با مورچه های مزاحم:

برای مقابله با مورچه های که به خانه ها حجوم اورده اند راه های زیادی است ولی موثرترین و بهترین راه استفاده از سم های مورچه کش میباشد.

معرفی دو نوع از بهترین سم ها:

سم مورچه کش بونیده:سم مورچه کش خارجی و بی بو بونیده که ساخت شرکت بایر سم میباشد.این سم در ظروف یک لیتری و چهار لیتری میباشد که میتوانید مقدار معینی از ان را به صورت محلول با اب براحتی با ابپاش دستی استفاده کنید.

سم بونیده تا 8ماه پس از مصرف ماندگاری خود را حفظ کرد و تاثیر گذار است و هیچگونه لکه ای از خود بجای نمیگذارد.

سم مورچه کش آمدرو: سم بسیار کشنده آمدرو، تولید شده توسط شرکت ” اف ام سی ” یک سم غیر دافه بسیار موثر می باشد.این سم با خواص شیمیایی که دارد راحتتر جذب غشای پوسته مورچه و حشرات شده و تعداد بی شماره از ان هارا در ان واحد نابود میکند.سم مورچه کش آمدرو تا بیش از 5ماه ماندگاری در سطوح را دارد و هیچگونه الودگی یا لکه ای ندارد.سم آمدرو با غلظت متفاوتی که دارد بهتر به ترک ها و شکافها نفوذ میکند.

         

    سم مورچه کش آمدرو                    سم مورچه کش بونیده

                                       

شماره تماس های کارشناس مشاوره و فروش سم:

09109107360_09109107280

برای مشاهده محصولات بیشتر وارد لینک های زیر شوید:

سایت ایران سم       https://iranpoison.com/

سایت بایر سم         http://bayersam.com/

سایت دیجی سم       https://digipoison.com/

سایت تهران سم       https://tehranpoison.com/

سایت آجیتا سم        http://ajitasam.com/

سایت بیا توکالا        https://biatokala.com/

  • امین غفوریان

کک (حشره ای خونخوار)

 

کَک‌ها حشرات بدون بال، خونخوار، بسیار ریز و از راستهٔ نوربالان هستند که کمتر از ۴ میلی‌متر طول دارند. کک‌ها حرکت‌های جهشی دارند. کک‌ها بیشتر از پستانداران و گاهی از پرندگان خونخواری می‌کنند.

گزش آن‌ها باعث تحریک، ناراحتی شدید و خونریزی می‌شود.کک‌هایی که انسان را می‌گزند در بیشتر نقاط جهان یافت می‌شوند. کک‌ها از جمله پارازیت‌هایی هستند که به اشتباه مردم فکر می‌کنند که این کک‌ها از حیوان به انسان منتقل می‌شود که اینطور نیست و کک حیوان مثل سگ و گربه به روی پوست انسان زنده نمی‌مانند.

گزش کک‌ها بسیار آزاردهنده است و باعث تورم و قرمزی میشود به طوری‌که خارش شدید و مداوم محل گزیده شده می‌تواند منجر به زخم شدن پوست و خونریزی و در صورت عدم رسیدگی منجر به عفونت شود. محل گزش با سوزش و بالارفتن دمای بدن در محل موردنظر همراه است و کوچک‌ترین تحریک پوستی آزاردهنده و خارش‌آور خواهد بود.جای نیش به‌صورت لکه‌ای تیره تا ماه‌ها یا حتی بیشتر باقی خواهد ماند

 به‌طور کلی از ۳٬۰۰۰ گونه کک، فقط ۱۲ گونه به انسان حمله می‌کنند. مهم‌ترین گونه‌های کک، کک جوندگان، کک انسان، کک گربه (Ctenocephalides felis) و کک سگ (Ctenocephalides canis) هستند.

کک‌ها جوندگان ناقل مهم طاعون خیارکی و تیفوس هستند.

کک‌های گربه که کرم‌های نواری (ستودها) را منتقل می‌کند، عموماً در آمریکا دیده شده‌اند و در موارد نادر با خود بیماری‌هایی را حمل می‌کنند.

کک‌های سگ عموماً در اروپا یافت می‌شوند و عمومی‌ترین انگل در سگ‌ها از طریق این موجودات منتقل می‌شود.

کک تونگا (کک شنی یا کک انسان) پوست انسان را سوراخ کرده، و باعث عفونت می‌شود و همچنین کک تونگا در بدن انسان و حیوان تخمگذاری می‌کند که به این تخم‌ها جیگر (jigger) می‌گویند که اگر از بدن با جراحی کوچک خارج نشوند موجب عفونت خونی و پوستی یا حتی مرگ می‌شوند.

کک‌ها می‌توانند به لباس‌ها یا حیوان شما بچسبند.آن‌ها در حیاط‌ها، پرورشگاه‌های سگ و گربه، جنگل‌ها و پارک‌ها و یا در مکان‌های دیگری که حیوانات در آنجا زندگی می‌کنند یافت می‌شوند، چون برای کک‌ها این‌ها مکان‌هایی هستند که می‌توانند میزبان‌های خود را پیدا کرده و تولیدمثل کنند.

چرخهٔ زندگی

چرخهٔ زندگی کک‌ها شامل ۴ مرحله تخم، لارو، شفیره و بالغ است. یک کک ماده می‌تواند در روز ۵۰ تا تخم بگذارد! تخم کک‌ها حدود ۰٫۵ میلی‌متر طول دارد، تخم مرغی شکل و سفید می‌باشد. کک روی میزبان خود تخم‌گذاری می‌کند، که این تخم‌ها از بدن میزبان روی فرش، زمین، خاک یا هر جای دیگری می‌افتند و در شرایطی که دمای هوا اندکی بالا و هوا نسبتاً مرطوب باشد می‌توانند دوام بیاورند و چرخهٔ زندگی خود را کامل کنند.. کک‌های بالغ ۱–۴ میلی‌متر طول و بدنی بیضی‌شکل دارند و در طرفین فشرده و بدون بال هستند. همچنین پاهای آن‌ها رشد مناسبی داشته و برای جهیدن سازگاری دارند.

 

در عرض ۱۰ روز پس از قرار گرفتن تخم در محیط مناسب، لارو کرم مانندی که فاقد ضمائم حرکتی است خارج می‌شود. این لاروها از زیر سطح خاک حرکت می‌کنند یا اگر داخل اتاق باشد به داخل فرش‌ها یا شکاف‌های کف نفوذ می‌کنند، لاروها از مدفوع کک‌های بالغ تغذیه می‌کنند و در عرض ۵–۱۲ روز پیله‌ای ابریشم‌مانند در اطراف خود تولید و در آن شفیره‌گذاری می‌کنند. خروج حشرهٔ بالغ از پیله بسته به شرایط ممکن است از ۵ تا ۱۴۰ روز طول بکشد، پس از خارج شدن حشرهٔ بالغ از پیله، خود را به میزبانش می‌رساند و ادامهٔ عمرش را که حدود ۱۰۰ روز می‌باشد روی میزبان سپری می‌کند و از او تغذیه می‌نماید.

 

چرخهٔ زندگی کک معمولاً در عرض ۳–۴ هفته کامل می‌شود. کک‌ها ۴۸ ساعت پس از اولین خونخواری، جفت‌گیری کرده و به تولید تخم می‌پردازند. کک‌ها نسبت به سرما حساسند و در زمستان قادر به تحمل سرمای هوای بیرون از منزل نیستند.

 

اقدام های ساده بهداشتی: برای از بین بردن کک ها، تخم ها، لاورها و پیله ها می توان خانه را تمیز نموده و کف اتاق ها را شست. استفاده از جارو برقی نیز موثر است.

سمپاشی: در آلودگی های شدید جهت ریشه کنی موثر کک ها می بایست سمپاشی با سمومی از قبیل (پیروتروئیدها، پروپکسور، بندیوکارب) انجام گیرد.

قوی ترین و تاثیر گذار ترین سم ها برای حشره کک:

سم کک کش کلن آپ:سم کلن اپ در واقع یک مایع ضد کک بی بو، بی رنگ و بی ضرر برای محیط زیست می باشد که جهت ریشه کن نمودن جمعیت کک ها از روی فرش ها و قالیچه ها تولید گردیده است.این سم همچنین به دلیل خنثی بودن بار الکتریکی به الیاف فرش به خوبی چسبیده و حتی در هنگام کشیدن جاروبرقی جدا نمیشود.این ماده خصوصاً کک های نابالغ را که در واقع منبع تهاجم های بعدی هستند؛ هدف قرار می دهد

 

سم کک کش پیرانا:سم بسیار قوی ضد کک پیرانا از طریق تماس مستقیم حیوانات اثر می کند .این سم مانع از تولید مثل و افزایش جمعیت این نوع آفت می باشد. سم پیرانا یک برند معتبر جهانی می باشد و برای صاحبان حیوانات نام آشنا بوده و توسط بسیاری از دامپزشکان تجویز میگردد. با استفاده از این سم میتوانید به راحتی از شر هرگونه کک به راحتی راحت شوید.​​​​​​​

 

سم کک کش کلن اپ                                        سم کک کش پیرانا     

                                 

شماره تماس کارشناس مشاوره و فروش سم: 

09109107360_09109107280

برای مشاهده محصولات بیشتر وارد لینک های زیر شوید:

سایت ایران سم       https://iranpoison.com/

سایت بایر سم         http://bayersam.com/

سایت دیجی سم       https://digipoison.com/

سایت تهران سم       https://tehranpoison.com/

سایت آجیتا سم        http://ajitasam.com/

سایت بیا توکالا        https://biatokala.com/

  • امین غفوریان

موش چیست؟
موش پستانداری کوچک از راستهٔ جوندگان است که مواد غذایی خود را به وسیلهٔ حرکات رفت و برگشتی با جلو آروارهٔ تحتانی خرد می‌کند. چون دندان‌های این حیوان مثل سایر جوندگان رشد دایمی دارد، برای جلوگیری از رشد بیش از حد، مجبور است که دایماً دندان‌های خود را با جویدن چیزهای نسبتاً سخت، از قبیل دانه‌ها و حبوبات، بفرساید و اگر موفق به پیدا کردن دانه‌های سخت نگردد به جویدن فرش‌ها، لباس‌ها، کتاب‌ها و هرچه که در دسترس خود بیابد مشغول می‌شود. موشها به انواع صحرایی و غیره تقسیم‌بندی می‌شوند که بستگی به طول دم آن‌ها دارد.

 

زادآوری

یک جفت موش می‌تواند در ۵ زایمان ۷ الی ۱۵ نوزاد در یک سال به دنیا بیاورد و همین نوزادان در حدود ۵ هفته ای که باشند خودشان بارور می‌شوند. در یک محیط خلاء، یک جفت موش از لحاظ نظری می‌توانند صدها هزار یا شاید میلیون‌ها فرزند در یک سال تولید کنند اما در شرایط عادی میزان مرگ‌ومیر موش‌ها حدود ۹۵ درصد در ابتدای دوران زندگی‌شان است.

 

رفتار

گسترش موش‌ها در سراسر جهان به‌طور کامل شامل انواع خوش‌شانسی‌های محیطی است. آنها می‌توانند خودشان را بدون مشکل زیادی با محیط‌های مختلفی منطبق کنند.

موش می‌تواند مانند یک شتر، بی آبی را تحمل کند. بدن بسیار مقاومی در برابر سقوط از ارتفاع دارند. آنها می‌توانند مقدار زیادی در برابر اشعه‌های مختلف دوام بیاورند. زنده ماندن و شنا کردن در طول نیم مایل از دیگر توانایی‌های این جاندار است. در طول نسل‌ها، آنها نسبت به سموم مختلف مصونیت خاصی بدست آورده‌اند. این تقریباً غیرممکن است که یک خانه ضد موش ساخته شده باشد، آن‌ها می‌توانند به راحتی از طریق هر دهانهٔ کوچکی به قطر یک چهارم بدنشان وارد محیط شوند.

بر اساس نتایج تحقیقات، موش‌ها از موسیقی لذت می‌برند. اگر شما قناری، طوطی یا بلبل خوش‌آوازی در منزل داشته باشید، موش در منزلتان زیاد می‌شود. حتی دیده شده که موش‌ها زمانی که اتاق را خلوت می‌بینند، از لانه خود خارج شده و در اطراف قفس یا زیر آن به جست و خیز پرداخته و حتی صداهای عجیب و غریبی به تقلید از پرنده خوش‌صدا از خود درمی‌آوردند. موش‌ها به آسانی انس می‌گیرند و می‌فهمند که آنها را به بازی گرفته‌اند.

 

راه های مقابله با موش ها

برای مقابله با موش ها و دفع انها میتوان از چسب های موش گیر و یا سم های کشنده موش استفاده کرد.

چسب موش بولک قلو:

چسب موش غیر سمی بولک قلو یکی از قویترین چسب موش برای گرفتار کردن موش به کار می رود. مزیتی که این تله نسبت به تله های چسبی دیگر دارد این است که آغشته به عصاره بادام زمینی که از خوراکی های محبوب موش  است. و نیازی دیگر به قرار دادن خوراکی بر روی آن برای جذب موش نمیباشد .تله موش چسبی یکی ازموثرترین روش ها برای به دام انداختن موش های بزرگ بوده وبراحتی قابل استفاده است.

 

سم موش کش کاپوت:

سم موش کش کاپوت سمی بسیار قوی در میان سم موش ها میباشد بطوری که آفات مذکور را در عرض کوتاهترین زمان (اغلب در طی 24 ساعت) از بین می برد.هر یک از این طعمه های چند گوش دارای سوراخی در وسط خود دارند که به شما کمک می کند آنها را به راحتی بر روی میله های نگهدارنده وصل نموده و در جایگاه های مخصوص خود قرار دهید یا اینکه مفتول سیمی را از میانشان رد نموده و یا بر حسب نیاز، آنها را بر میخی روی دیوار یا زمین نصب نمائید.طعمه موش یک سم چند گوش با طعمی بسیار خوش آیند برای موش و دیگر جوندگان بوده و از طرفی به دلیل پارافین موجود در آن در تمامی شرایط آب و هوایی خشک یا مرطوب چه در داخل و چه در خارج از محیط خانه؛ به خوبی عمل می کند.

 

                                                      

   چسب موش بولک قلو                                                                سم موش کش کاپوت

 

شماره تماس های کارشناس مشاوره و فروش سم:

09109107360_09109107280

برای مشاهده محصولات بیشتر وارد لینک های زیر شوید:

سایت ایران سم       https://iranpoison.com/

سایت بایر سم         http://bayersam.com/

سایت دیجی سم       https://digipoison.com/

سایت تهران سم       https://tehranpoison.com/

سایت آجیتا سم        http://ajitasam.com/

سایت بیا توکالا        https://biatokala.com/

  • امین غفوریان

سم برای ساس

۱۵
شهریور

 

درباره ساس؟

 

لکه‌های کوچک قهوه‌ای یا سیاه‌روی ملحفه، دیوار و کاغذدیواری نشانه‌ای احتمالی برای وجود ساس است.

 

این لکه‌ها مدفوع ساس و عمدتاً خون اضافی است که ساس از آن تغذیه کرده است.

همچنین رد خون روی ملحفه‌ها و در مسیر مخفی‌گاه‌های ساس‌ها نشانه دیگری از وجود ساس است.

 

علاوه بر این می‌توان یک ملحفه سفید پهن کرده و نصفه‌های شب برق اتاق را روشن نمود با این روش در صورت وجود حشره راحت‌تر می‌توان آن را دید.

 

ساس‌ها فقط در هنگام خونخواری به طرف انسان می‌روند و بر خلاف کک‌ها و شپش‌ها مدت زیادی روی انسان باقی نمی‌مانند یعنی بعد از خونخواری محل را ترک می‌کنند.

معرفی انواع سم برای ساس

سم ساس کش پیرانا 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۵ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۲۵
  • ۷۱ نمایش
  • امین غفوریان