سم فروشی | فروش انواع سم | سم کشنده حشرات | سم سوسک کش |

فروش انواع سم های کشنده سوسک سم های کشنده حشرات انواع سم های خارجی اصل

سم فروشی | فروش انواع سم | سم کشنده حشرات | سم سوسک کش |

فروش انواع سم های کشنده سوسک سم های کشنده حشرات انواع سم های خارجی اصل

سم کشنده سوسک|سم کشنده ساس|سم کشنده بید|سم کشنده کک|سم کشنده مار|سم کشنده حشرات|سم مگس کش|سم حشرات|سم کشنده مارمولک|سم کشنده عقرب||سم کشنده زنبور|پودر آجیتا|سم کشنده موریانه|

فروش سم برای حشره ی کک

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۱۲ ب.ظ

کک (حشره ای خونخوار)

 

کَک‌ها حشرات بدون بال، خونخوار، بسیار ریز و از راستهٔ نوربالان هستند که کمتر از ۴ میلی‌متر طول دارند. کک‌ها حرکت‌های جهشی دارند. کک‌ها بیشتر از پستانداران و گاهی از پرندگان خونخواری می‌کنند.

گزش آن‌ها باعث تحریک، ناراحتی شدید و خونریزی می‌شود.کک‌هایی که انسان را می‌گزند در بیشتر نقاط جهان یافت می‌شوند. کک‌ها از جمله پارازیت‌هایی هستند که به اشتباه مردم فکر می‌کنند که این کک‌ها از حیوان به انسان منتقل می‌شود که اینطور نیست و کک حیوان مثل سگ و گربه به روی پوست انسان زنده نمی‌مانند.

گزش کک‌ها بسیار آزاردهنده است و باعث تورم و قرمزی میشود به طوری‌که خارش شدید و مداوم محل گزیده شده می‌تواند منجر به زخم شدن پوست و خونریزی و در صورت عدم رسیدگی منجر به عفونت شود. محل گزش با سوزش و بالارفتن دمای بدن در محل موردنظر همراه است و کوچک‌ترین تحریک پوستی آزاردهنده و خارش‌آور خواهد بود.جای نیش به‌صورت لکه‌ای تیره تا ماه‌ها یا حتی بیشتر باقی خواهد ماند

 به‌طور کلی از ۳٬۰۰۰ گونه کک، فقط ۱۲ گونه به انسان حمله می‌کنند. مهم‌ترین گونه‌های کک، کک جوندگان، کک انسان، کک گربه (Ctenocephalides felis) و کک سگ (Ctenocephalides canis) هستند.

کک‌ها جوندگان ناقل مهم طاعون خیارکی و تیفوس هستند.

کک‌های گربه که کرم‌های نواری (ستودها) را منتقل می‌کند، عموماً در آمریکا دیده شده‌اند و در موارد نادر با خود بیماری‌هایی را حمل می‌کنند.

کک‌های سگ عموماً در اروپا یافت می‌شوند و عمومی‌ترین انگل در سگ‌ها از طریق این موجودات منتقل می‌شود.

کک تونگا (کک شنی یا کک انسان) پوست انسان را سوراخ کرده، و باعث عفونت می‌شود و همچنین کک تونگا در بدن انسان و حیوان تخمگذاری می‌کند که به این تخم‌ها جیگر (jigger) می‌گویند که اگر از بدن با جراحی کوچک خارج نشوند موجب عفونت خونی و پوستی یا حتی مرگ می‌شوند.

کک‌ها می‌توانند به لباس‌ها یا حیوان شما بچسبند.آن‌ها در حیاط‌ها، پرورشگاه‌های سگ و گربه، جنگل‌ها و پارک‌ها و یا در مکان‌های دیگری که حیوانات در آنجا زندگی می‌کنند یافت می‌شوند، چون برای کک‌ها این‌ها مکان‌هایی هستند که می‌توانند میزبان‌های خود را پیدا کرده و تولیدمثل کنند.

چرخهٔ زندگی

چرخهٔ زندگی کک‌ها شامل ۴ مرحله تخم، لارو، شفیره و بالغ است. یک کک ماده می‌تواند در روز ۵۰ تا تخم بگذارد! تخم کک‌ها حدود ۰٫۵ میلی‌متر طول دارد، تخم مرغی شکل و سفید می‌باشد. کک روی میزبان خود تخم‌گذاری می‌کند، که این تخم‌ها از بدن میزبان روی فرش، زمین، خاک یا هر جای دیگری می‌افتند و در شرایطی که دمای هوا اندکی بالا و هوا نسبتاً مرطوب باشد می‌توانند دوام بیاورند و چرخهٔ زندگی خود را کامل کنند.. کک‌های بالغ ۱–۴ میلی‌متر طول و بدنی بیضی‌شکل دارند و در طرفین فشرده و بدون بال هستند. همچنین پاهای آن‌ها رشد مناسبی داشته و برای جهیدن سازگاری دارند.

 

در عرض ۱۰ روز پس از قرار گرفتن تخم در محیط مناسب، لارو کرم مانندی که فاقد ضمائم حرکتی است خارج می‌شود. این لاروها از زیر سطح خاک حرکت می‌کنند یا اگر داخل اتاق باشد به داخل فرش‌ها یا شکاف‌های کف نفوذ می‌کنند، لاروها از مدفوع کک‌های بالغ تغذیه می‌کنند و در عرض ۵–۱۲ روز پیله‌ای ابریشم‌مانند در اطراف خود تولید و در آن شفیره‌گذاری می‌کنند. خروج حشرهٔ بالغ از پیله بسته به شرایط ممکن است از ۵ تا ۱۴۰ روز طول بکشد، پس از خارج شدن حشرهٔ بالغ از پیله، خود را به میزبانش می‌رساند و ادامهٔ عمرش را که حدود ۱۰۰ روز می‌باشد روی میزبان سپری می‌کند و از او تغذیه می‌نماید.

 

چرخهٔ زندگی کک معمولاً در عرض ۳–۴ هفته کامل می‌شود. کک‌ها ۴۸ ساعت پس از اولین خونخواری، جفت‌گیری کرده و به تولید تخم می‌پردازند. کک‌ها نسبت به سرما حساسند و در زمستان قادر به تحمل سرمای هوای بیرون از منزل نیستند.

 

اقدام های ساده بهداشتی: برای از بین بردن کک ها، تخم ها، لاورها و پیله ها می توان خانه را تمیز نموده و کف اتاق ها را شست. استفاده از جارو برقی نیز موثر است.

سمپاشی: در آلودگی های شدید جهت ریشه کنی موثر کک ها می بایست سمپاشی با سمومی از قبیل (پیروتروئیدها، پروپکسور، بندیوکارب) انجام گیرد.

قوی ترین و تاثیر گذار ترین سم ها برای حشره کک:

سم کک کش کلن آپ:سم کلن اپ در واقع یک مایع ضد کک بی بو، بی رنگ و بی ضرر برای محیط زیست می باشد که جهت ریشه کن نمودن جمعیت کک ها از روی فرش ها و قالیچه ها تولید گردیده است.این سم همچنین به دلیل خنثی بودن بار الکتریکی به الیاف فرش به خوبی چسبیده و حتی در هنگام کشیدن جاروبرقی جدا نمیشود.این ماده خصوصاً کک های نابالغ را که در واقع منبع تهاجم های بعدی هستند؛ هدف قرار می دهد

 

سم کک کش پیرانا:سم بسیار قوی ضد کک پیرانا از طریق تماس مستقیم حیوانات اثر می کند .این سم مانع از تولید مثل و افزایش جمعیت این نوع آفت می باشد. سم پیرانا یک برند معتبر جهانی می باشد و برای صاحبان حیوانات نام آشنا بوده و توسط بسیاری از دامپزشکان تجویز میگردد. با استفاده از این سم میتوانید به راحتی از شر هرگونه کک به راحتی راحت شوید.​​​​​​​

 

سم کک کش کلن اپ                                        سم کک کش پیرانا     

                                 

شماره تماس کارشناس مشاوره و فروش سم: 

09109107360_09109107280

برای مشاهده محصولات بیشتر وارد لینک های زیر شوید:

سایت ایران سم       https://iranpoison.com/

سایت بایر سم         http://bayersam.com/

سایت دیجی سم       https://digipoison.com/

سایت تهران سم       https://tehranpoison.com/

سایت آجیتا سم        http://ajitasam.com/

سایت بیا توکالا        https://biatokala.com/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی