سم فروشی | فروش انواع سم | سم کشنده حشرات | سم سوسک کش |

فروش انواع سم های کشنده سوسک سم های کشنده حشرات انواع سم های خارجی اصل

سم فروشی | فروش انواع سم | سم کشنده حشرات | سم سوسک کش |

فروش انواع سم های کشنده سوسک سم های کشنده حشرات انواع سم های خارجی اصل

سم کشنده سوسک|سم کشنده ساس|سم کشنده بید|سم کشنده کک|سم کشنده مار|سم کشنده حشرات|سم مگس کش|سم حشرات|سم کشنده مارمولک|سم کشنده عقرب||سم کشنده زنبور|پودر آجیتا|سم کشنده موریانه|

خرید سم مگس کش بسیارقوی/همه چیز در مورد مگس ها

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۰۰ ب.ظ

مگس ها

مشخصات مگس:

مَگَس‌ها یادوبالان از بزرگترین گروه‌های حشرات است که در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰۰۰ نوع از آن‌ها وجود دارد.

مگس حشره ای است از دسته دوبالان که در جلوی دهن دارای دو شاخک کوتاه می باشد.مگس خانگی رنگ خاکستری موشی دارد. این جانور دارای دو چشم مرکب بزرگ است و هر چشم از تعداد زیادی چشم های ریز ساده تشکیل شده است. چشم های مگس نر نزدیک هم قرار دارند ولی چشم های مگس ماده از یکدیگر فاصله دارند. روی سینه مگس دوتا چهار خط طولی وجود دارد که از ویژگیهای مگس است. در سینه این حشره یک جفت بال و سه جفت پا وجود دارد؛ هر پای آن دارای یک جفت بالشتگ است که مگس می تواند با آن روی جاهای صاف و هموار راه برود. پاها و بدن مگس پوشیده از موهای کوتاه و سفت است و ماده ای چسبنده ترشح می کندوگاهی آن‌ها را به وسیله پاهای خود تمیز می‌کند.. شکم آن به صورت بند بند است و خال های گذر دارد. زبان مگس مانند زبان پروانه لوله‌ای است و بدنش استخوان و ریه ندارد. عمل تنفس به وسیله مساماتی که در قسمت‌های مختلف بدن او وجود دارد انجام می‌گیرد.

تغذیه مگس ها:

مگس‌ها به دلیل داشتن رژیم غذایی متفاوت، در مکانهای مختلفی دیده می‌شوند و منبع غذایی مهمی برای بسیاری از حیوانات نظیر قورباغه‌ها، وزغ‌ها، مارمولک‌ها و پرندگان محسوب می‌شوند.

مگس‌ها از شیرابه‌های مواد غذایی استفاده می‌کنند. آن‌ها با استفاده از خرطوم خود شیرابه‌ها را به داخل دهان می‌رسانند. مگس‌ها گاهی بزاق خود را بر روی مواد جامد می‌ریزند و آن‌ها را حل کرده و به صورت شیرآبه مصرف می‌کند که در این حالت مقداری از میکروب‌های دهان خود را وارد محیط‌های غذایی می‌کند

سیر زندگی مگس

مگس ماده هر بار حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ تخم می گذارد. مگس های نوع خانگی بر مدفوع انسان به وفور تخم می گذارند.

تخم مگس به رنگ سفید مرواریدی است؛ طول آن قریب یک میلی متر است که به آسانی با چشم دیده می شود. هر مگس ماده در طول عمرش ۶۰۰ تا ۹۰۰ تخم می ریزد. تخم مگس در تابستان ۸ تا ۲۴ ساعت باز می شود و در مناطق گرمسیری مانند هندوستان امکان دارد مدت باز شدن مگس تا سه ساعت کاهش پیدا کند.

این حشره پس از آنکه از تخم بیرون آمد نخست به صورت لارو است و سپس در عرض ۱ هفته پر درآورده و به شکل یک مگس در می‌آید.

مگس‌های بالغ، به‌طور معمول حدود ۲ هفته و نیم عمر دارند اما در دماهای پایین‌تر، حتی تا ۳ ماه نیز می‌توانند زنده بمانند.

 

منافع برای محیط زیست

مگس‌ها از عوامل گرده افشانی گیاهان در طبیعت بوده و یکی از مهمترین زنجیره‌های چرخهٔ غذایی می‌باشند؛ برخی از این حشرات پوسیده خوار هستند و باعث تسریع تجزیه لاشهٔ جانوران، مدفوع حیوانات و اجزای گیاهی گوناگون شده و در پاکسازی محیط زیست انسان را یاری می‌کنند. برخی گوشتخوار بوده و به عنوان دشمن دیگر حشرات در اکوسیستم نقش ایفا می‌کنند. در حدود ۵۰۰۰ گونه از مگسها از دیگر حشرات به عنوان طعمه استفاده می‌کنند به نحوی که گاهی از آن‌ها به عنوان عامل کنترل بیولوژیکی یاد می‌گردد. برخی نیز گیاهخوار بوده و به عنوان آفت گیاهان شناخته می‌شوند.

 

انتقال بیماری به وسیله مگس

مگس‌ها به‌طور گسترده در میان انسان‌ها زندگی می‌کنند و می‌توانند عامل پراکندگی بیماری‌ها بشوند.

چگونگی گسترش بیماری ها توسط مگس بسیار مفصل است . مگسها، ناقل بسیاری از بیماریها هستند. این بیماریها عبارتند از: حصبه، شبه حصبه (paratyphoid)، وبا، اسهال خونی، گاستروآنتریت، آمیبیاز، آلودگیهای کرمی، بیماری فلج اطفال، ورم های ملتحمه، تراخم، سیاه زخم، ویاوز.

بیماریهای مزبور بیشتر بیماریهایی هستند که از راه مکانیکی به وسیله مگس به انسان انتقال می یابند.

 

راههای انتقال بیماری

مگس ها از راه های زیر بیماری ها را به انسان انتقال می دهند:

 انتقال مکانیکی: مگسها ناقل مکانیکی مؤثری در گسترش بیماریها به شمار می آیند. این حشرات خرده زیستمندها را با پاها و ساق های پرموی چسبناک خود منتقل می نمایند. عوامل بیماریزا، تخم کرمها و کیست انگلها در بدن مگسها دیده شده است و از این رو این حشره را حمال عفونت نامیده اند.

استفراغ: برگرداندن محتوای معده یا دفع استفراغ، یک کشت پر از میکروب است. مگس که عادت به استفراغ دارد، خوراکیها را آلوده نموده و به این ترتیب بیماریها را انتقال می دهد.

دفع مدفوع: فضولات مدفوع مگس دارای شمار بسیار زیاد خرده زیستمند و نیز تخم و کیست انگلهای روده ای است. مگس که عادت به دفع پی در پی مدفوع دارد، این بیماریها را انتقال می دهد.

 راه های دفع مگس ها:

بهترین راه برای دفع مگس استفاده از سم های مگس کش میباشد  که هم بی بو بوده و هم مقرون به صرفه باشند.

چند نوع از بهترین سم مگس کش:

مگس کش آجیتا: سم مگس کش آجیتا را میتوانید در هر محیطی از جمله محیط هایی که حیوانات خانگی نگه داری میشود و یا منزل و...بکار برد.کارخانه نوارتیس تولید کننده سم اجیتا به جهت استفاده آسان و اثرگذاری وسیع که دارد در سال ۲۰۱۴ برای سومین سال متوالی مقام اول دفع مگس و پشه را در مسابقه نشنال پویزن کسب کرد.این سم با خواصیت شیمیایی که دارد اگر به روش صحیح استفاده شود به مدت 2 سال تمام دارای فعالیت و ماندگاری خواهد بود و با هر بار عمل پاشش آب بر روی این سم اکتیویتی و اثرگذاری دوباره فعال خواهد شد.ترکیب بدیع این حشره کش که از هر دو طریق تماس و تناول عمل می کند، به همراه یک ماده جاذب جنسی مگس و یک طعمه، فرمولاسیون مؤثری ایجاد می کند که هر دو جنس نر و ماده را به ماندن در محل و تناول و یا تماس با دز کشنده ای از سم مزبور ترغیب میکند.با استفاده از سم اورجینال آجیتا می توان به طور تضمینی از شر هر نوع مگس در هر مکان خلاص شد.سم اجیتا نباید با پوست انسان تماس داشته باشد و در صورت تماس سریعا محل تماس با آب و صابون شست و شو دهید.

سم مگس کش دیویس: سم دیویس سمی بی بو میباشد که از “دلتامترین” به عنوان ماده اولیه فعال استفاده می کند.سم مگس کش دیویس که به صورت محلول با اب استفاده میشود، دارای ماندگاری بیش از 3ماه و همچنین اثرگذاری سریع بر روی انواع مگس  ها می باشد.این سم را می توانید در هر محیطی بکار ببرید.سم دیویس نسل پیشرفته ای از پرثروئید است که میتواند جمعیت بیشماری از مگس هارا در ان واحد از بین ببرد.

چسب مگس گیر سوپر پلاس:  چسب مگس گیر یک راه حل راحت برای اشخاصی است که نمیخواهند از سم استفاده کنند.

چسب مگس گیر سوپرپلاس بسیار قوی بوده و در جمع اوری و به دام انداختن مگس ها بسیار عالی میباشد.

 

مگس کش آجیتا                                        مگس کش دیویس

                       

چسب مگس گیر سوپرپلاس

شماره تماس های کارشناس مشاوره و فروش سم:

09109107360_09109107280

برای مشاهده محصولات بیشتر وارد لینک های زیر شوید:

سایت ایران سم      https://iranpoison.com/

سایت بایر سم         http://bayersam.com/

سایت دیجی سم       https://digipoison.com/

سایت تهران سم       https://tehranpoison.com/

سایت آجیتا سم        http://ajitasam.com/

سایت بیا توکالا        https://biatokala.com/