سم فروشی | فروش انواع سم | سم کشنده حشرات | سم سوسک کش |

فروش انواع سم های کشنده سوسک سم های کشنده حشرات انواع سم های خارجی اصل

سم فروشی | فروش انواع سم | سم کشنده حشرات | سم سوسک کش |

فروش انواع سم های کشنده سوسک سم های کشنده حشرات انواع سم های خارجی اصل

سم کشنده سوسک|سم کشنده ساس|سم کشنده بید|سم کشنده کک|سم کشنده مار|سم کشنده حشرات|سم مگس کش|سم حشرات|سم کشنده مارمولک|سم کشنده عقرب||سم کشنده زنبور|پودر آجیتا|سم کشنده موریانه|

بهترین راه برای از بین بردن مورچه ها/فروش سم مورچه کش

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۲۵ ب.ظ

 مورچه ها                       

مور یا مورچه:

مور یا مورچه حشره‌ای اجتماعی همانند زنبور عسل از راستهٔ نازک بالان است. امروزه بیش از ۱۲۰۰۰ گونه مورچه طبقه‌بندی شده‌اند و حدس زده می‌شود این تعداد تا ۲۲۰۰۰ گونه نیز برسد.

خصوصیات و مشخصات مورچه ها:

 مورچه‌ها به راحتی از شاخک‌های آرنج دارشان، ساختار گره مانندشان، کمر باریکشان و حرکات موزون شان قابل شناسایی هستند. چشم مورچه‌ها نسبت به چشم انسان تعداد بیشتری عدسی دارند. شاخک‌ها عضو مخصوص برای بویایی، لامسه، چشایی و شنوایی می‌باشد.

بدن مورچه دارای سه قسمت اصلی است. سر، تنه (یا بخش میانی)، پشت یا متازوم و تمامی پاها (سه جفت) به قسمت تنه متصل می‌شوند.

 برخی از گونه‌ها بخاطر نقشی که در کنترل زیستی آفت‌ها ایفا می‌کنند بسیار ارزشمند هستند، هرچند توانایی آن‌ها برای استفاده از منابع باعث تعارض آن‌ها با انسان‌ها شده‌است. آن‌ها می‌توانند به محصولات کشاورزی صدمه زده و وارد خانه‌ها شوند. دانشمندان تخمین زدند اگر مورچه‌ها هم اندازهٔ انسان بودند، سرعت حرکتشان ۸۴ کیلومتر در ساعت بود؛ و همچنین مورچه‌ها می‌توانند ۱۰ برابر وزن خودشان جسم حمل کنند.

 

ساختار تجمعی مورچه ها:

 مورچه‌ها سه نوع خانه را برای خود انتخاب می‌کنند، مانند خانه انسان، تپه شنی یا خاکی و کلوخ. کلوخ یعنی ترکیب شن و خاک می‌گویند که استحکام بیشتری در برابر باران و طوفان داشته باشد.

اندازهٔ اجتماع مورچه‌ها می‌تواند از چند ده مورچه شکارچی در یک حفره تا چند میلیون مورچهٔ ساده و مورچه نازای ماده و طبقه‌ای از کارگرها، سربازها و سایر گروه‌ها را در یک محدوده جغرافیایی وسیع شامل شود. همچنین اجتماع مورچه‌ها شامل تعدادی نر دارای نطفه و همچنین یک یا چند ماده که توانایی بارور شدن دارند و ملکه نامیده می‌شوند، می‌شود. همچنین گاهی اجتماع مورچه‌ها یک ابرجامعه توصیف شده‌است، زیرا مورچه‌ها در آن با یکدیگر کار می‌کنند و از اجتماع خود دفاع می‌کنند.

 

تقریباً تمام مناطق کره زمین به جز قطب شمال و قطب جنوب و مناطقی مانند جزایر دور افتاده و غیرقابل دسترسی، مورچه وجود دارد. مورچه به بیشتر محیط زیست‌های زمین چیره گشته‌است و در بیشتر محیط زیست‌ها توانایی زندگی دارد. این موجود ۱۵–۲۰٪ موجودات زنده خشکی‌زی زمین را تشکیل می‌دهد. علت موفقیت آن‌ها به زندگی اجتماعی، توانایی بالای انطباق پذیری و توانایی تغییر دادن محیط زیستشان و بهره‌برداری از منابع و دفاع از یکدیگر برمی‌گردد.

جامعهٔ مورچه‌ها دارای سیستم تقسیم کار، ارتباط بین اشخاص و توانایی حل مشکلات پیچیده است.

 

یک مسیر ایجاد شده توسط مورچه‌ها:

مورچه‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر از فرومون (pheromone) استفاده می‌کنند. این سیگنال‌های شیمیایی در مورچه‌ها نسبت به سایر نازک بالان تکامل یافته تر است. همانند سایر حشرات مورچه‌ها برای تشخیص بوی فرومون، از شاخک‌های بلند و نازکِ متحرّک خود استفاده می‌کنند. مورچه به وسیلهٔ دو شاخک خود اطلاعاتِ لازم در مورد جهت و شدت بو را استخراج می‌کند. از آنجایی که اغلب مورچه‌ها در روی سطح زمین زندگی می‌کنند، از سطح خاک برای بر جا گذاشتن رد فرومون استفاده می‌کنند تا دیگر مورچه‌ها نیز بتوانند آن را دنبال کنند.. این عمل باعث می‌شود که مورچه‌ها با تغییرات محیط خود را هماهنگ کنند. به‌طور مثال هنگامی که یک مسیر مشخص شده به سمت منبع غذایی توسط یک مانع سد می‌شود مورچه‌ها مسیر را رها می‌کنند تا مسیر جدیدی پیدا کنند. اگر مورچه‌ای موفق شود، رَد جدیدی بر جای می‌گذارد که شامل مسیر کوتاه تری به لانه می‌باشد.

مورچه‌ها از فرومون، تنها برای رَد یابی استفاده نمی‌کنند. هنگامی که یک مورچه آسیب می‌بیند از خود فرومونِ خطر ساطع می‌کند که باعث می‌شود مورچه‌های اطراف او در حالت تهاجمی قرار بگیرند و همچنین مورچه‌های بیشتری به آن منطقه جذب شوند. فرومون‌ها همچنین بین مورچه‌های لانه رد و بدل می‌شود این عمل به صورت ترکیب شدن فرومون با غذا و سپس انتقال دادن آن از طریق دهان مورچه‌ای به مورچه دیگر صورت می‌گیرد. این به مورچه‌ها کمک می‌کند که بفهمند چه وظیفه‌ای باید انجام دهند. در گونه‌هایی از مورچه‌ها که دارای ملکه هستند هنگامی که تولید نوع خاصی از فرومون توسط ملکه متوقف شود کارگران ملکه جدیدی را انتخاب میکنند

 

برخی از انواع مورچه:

.مورچه خرمن چین

مورچه بافنده

مورچه درودگر

مورچه شیردوش یا گله‌دار

.مورچه‌های باغبان

.مورچه‌های آسیابان

مورچه انتحاری (کلوبوپسیس)

مورچه آتشی سرخ

مورچه فرعون:یکی از انواع مورچه‌ها که تقریباً در تمام جهان زندگی می‌کند و به رنگ زرد یا قرمز است و در خانه‌ها زندگی می‌کند مورچهٔ فرعون است. این مورچه‌ها اولین بار در مصر دیده شد و برای همین به مورچهٔ فرعون معروف است. این مورچه در دیوارها زندگی می‌کند و از غذاهای چرب بیشتر از غذاهای گیاهی استفاده می‌کند. از بین بردن آن‌ها نیز بسیار سخت است زیرا در دیوارها نیز لانه دارند.

راه های دفع و مقابله با مورچه های مزاحم:

برای مقابله با مورچه های که به خانه ها حجوم اورده اند راه های زیادی است ولی موثرترین و بهترین راه استفاده از سم های مورچه کش میباشد.

معرفی دو نوع از بهترین سم ها:

سم مورچه کش بونیده:سم مورچه کش خارجی و بی بو بونیده که ساخت شرکت بایر سم میباشد.این سم در ظروف یک لیتری و چهار لیتری میباشد که میتوانید مقدار معینی از ان را به صورت محلول با اب براحتی با ابپاش دستی استفاده کنید.

سم بونیده تا 8ماه پس از مصرف ماندگاری خود را حفظ کرد و تاثیر گذار است و هیچگونه لکه ای از خود بجای نمیگذارد.

سم مورچه کش آمدرو: سم بسیار کشنده آمدرو، تولید شده توسط شرکت ” اف ام سی ” یک سم غیر دافه بسیار موثر می باشد.این سم با خواص شیمیایی که دارد راحتتر جذب غشای پوسته مورچه و حشرات شده و تعداد بی شماره از ان هارا در ان واحد نابود میکند.سم مورچه کش آمدرو تا بیش از 5ماه ماندگاری در سطوح را دارد و هیچگونه الودگی یا لکه ای ندارد.سم آمدرو با غلظت متفاوتی که دارد بهتر به ترک ها و شکافها نفوذ میکند.

         

    سم مورچه کش آمدرو                    سم مورچه کش بونیده

                                       

شماره تماس های کارشناس مشاوره و فروش سم:

09109107360_09109107280

برای مشاهده محصولات بیشتر وارد لینک های زیر شوید:

سایت ایران سم       https://iranpoison.com/

سایت بایر سم         http://bayersam.com/

سایت دیجی سم       https://digipoison.com/

سایت تهران سم       https://tehranpoison.com/

سایت آجیتا سم        http://ajitasam.com/

سایت بیا توکالا        https://biatokala.com/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی